dinsdag 22 april 2014

And the winners are...



Anderhalve week geleden kwam er een hele fijne winactie online. In samenwerking met Eat NaturalBiónina en Mani mocht ik maar liefst drie verrassingspakketten verloten onder mijn lezers. Een van de tofste prijzen die ik heb mogen weggeven in mijn bescheiden blogcarrière. Ik ben er in ieder geval enorm trots op. Niet in de minste plaats omdat het geweldige producten betreft waar ik enorm enthousiast over ben. Vandaag is het tijd om de drie winnaars bekend te maken. Zijn jullie ook zo benieuwd?
Sam heeft zojuist drie lootjes geselecteerd. En de gelukkigen zijn... *tromgeroffel*...Bianca, Jenn en Roos! Yeah, gefeliciteerd dames. Ik hoop dat jullie blij zijn met al het lekkers. Zouden jullie mij via een e-mail of berichtje op Facebook jullie adresgegevens door kunnen geven? Dan kan ik ervoor zorgen dat de goodies jullie kant op komen. 

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

8 opmerkingen:

  1. Mooie pakketten, gefeliciteerd dames :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, je hebt bericht op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Daar kunnen jullie wel even mee vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej, helemaal blij dat ik gewonnen heb! Heb je een berichtje gestuurd op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, en alvast heel veel eetplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! (Tenminste als ik de juiste Bianca ben ik heb je vanmorgen gemaild) , gefeliciteerd dames xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...